Merciless.

Genadeloos. Ik wil geloven dat ik het ben. Maar mijn geweten vertelt me dat ik beter zou moeten weten, een persoon zijnde die niet eens een snoepje kan stelen zonder dat een stem komt aankloppen om me een nacht wakker te houden zonder cafeďne. Lange zinnen verwarmen als waren ze het St.-Maartensvuur. Mijn identiteit zal ik stukje bij beetje lossen, maar wanneer we bij het einde komen zal het begin reeds vergeten zijn.
Verdiep je in mijn zijn, en vind mijn Merciless.

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

