I must quit you

20) The Princess Bride **(*)

21) Happily N’ever After **

22) The Island **(*)

5) t-unit 7 ***

Dit concert vond plaats in de Rataplan in Borgerhout. Nadat ik, op een toch wel avontuurlijke manier samen met Mi. aankwam in ’t gebouw, kwam ons een jaren ’70 gevoel tegemoet. Die tafelkleedjes! Tafeltjes met stoelen om aan te zitten! Chips met dipsaus! Wat een gewéldige locatie. Het concert zelf was ook zeker niet mis, maar ik heb zeker al toegankelijkere muziek gehoord. Eén van de belangrijkste doelen die muziek bij mij moet bereiken, zijn ze met hun zevenen in geslaagd: me te laten wegdromen, om tien minuten later te beseffen dat ik nog steeds op mijn houten stoel zat, met mijn elleboog gesteund op een tafelkleed van Kitsch Kitchen.

3) Snyder – Boeken van Oran: Boek 1 ***(*)

4) Snyder – Boeken van Oran: Boek 2 ***(*)

5) Jane Austen – Sense and Sensibility ***(*)

6) Feist – Elfensprook ***

Dit boek kwam ’n beetje moeilijk op gang. In het begin leek het wel alsof de vertaler zijn best deed om toch maar zeker zo Nederlands mogelijk over te komen. Gelukkig liet hij dat na enkele hoofdstukken varen. Verschillende mysteries zijn op een vastberaden manier door elkaar gevlochten, wat ’t er voor zorgt dat ik nu toch beter uit mijn doppen kijk als ik opeens een schaduw achter ’n boom zie bewegen.

23) Heima *****

Perfectie.

24) Ever After ***

25) The Green Mile ***

Dit bericht werd geplaatst in coole shizzle. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

