We might get on.

Goh, ging ik hier niet elke dag iets posten? Ging ik niet over elk boek/film/concert een recensie schrijven, om zo beter te onthouden waar ’t ook alweer over ging? Voornemens zijn inderdaad niet mijn ding, maar wie kan zich er nu wel aan houden? 3 vraagzinnen achter elkaar, en dan nog retorisch, dat is toch wel ’n mooi begin.

Gisteren was er de kienavond van de Roodkapjes / VKSJ, waar ik toch wel leidster bij ben. ’t Is een vreemd volkje, die kieners. Gigantisch serieus, en kwaad kijken dat die kunnen doen wanneer iemand eens lacht of ademt! Voor de rest vond ik het euhm.. erg tof? Als tof tegenwoordig saai heet. Maar ’t was voor een goed doel, de kas, het kamp! Ook het socializen met de Jimmers (lees: pubermeisjes die ’s nachts dromen over Bill van TH, maar met voldoende zelfhumor/kennis om dat allemaal te relativeren) lukte beter dan gedacht. Dat doe me er aan denken dat ik aan het verslag over de paasactiviteit moet beginnen, en nog moet beginnen aan mijn paper van Woord & Beeld, en me eigenlijk nog moet gaan omkleden (lang leve Muppet show pyjama’s!).

Hierbij deel ik mijn voornemen voor volgende week mee (wie zei ook alweer dat voornemens niets voor mij waren?) dat ik enkel naar de PTP TD ga gaan, en voor de rest ga studeren / werken aan mijn duuzend papers. Er is natuurlijk ook nog Ben X gratis in de UGC (mét inleiding van Nic Balthazar!). En ik heb Sweeney Todd nog altijd niet gezien. Was er ook geen cantus?

Ja amai, ’t studentenleven is toch hard.

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid, Limburg. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

