Little Red Riding Hood.

11) Kronieken van Willowmere 2: Aanval op Willowmere **(*)

12) Kronieken van Willowmere 3: Lot van Willowmere ***

Onverwacht einde, dat mag wel gezegd worden. Geen typische fantasy, maar ook geen typisch tienermeisjewiccaboek, en daardoor best aangenaam om te lezen.

Vandaag speelde ik de goede heks tijdens ’n sprookjestocht. Daarnaast nam mijn misantropie weer ’n beetje toe en verlang ik steeds meer naar ’n andere omgeving, andere mensen waarbij ’t weer een tijdje gaat duren voordat ik me aan ze ga ergeren. Niet dat ik dit laatste altijd doe, maar soms te vaak.

En die verdomde gordelroos maakt me zo vermoeid, dat ik nog niks voor den unief heb kunnen doen, hoewel ’t natuurlijk een handig excuus is. Ik denk dat ik maar eens ga slapen.

Dit bericht werd geplaatst in coole shizzle, eigenheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

