Sunset

32) Becoming Jane ***(*)

Oh James McAvoy, trouw met me!

33) Brotherhood of the Wolf *(*)

Dit ligt vooral aan het feit dat ‘ie gedubd was, iets wat me nu eenmaal enorm stoort in de meeste films.

34) Bewitched **

Nicole Kidman was haar charmante zelf, zoals steeds, maar Will Ferrell is zo’n verschrikkelijke acteur, dat ’t hij de hele film mee de dieperik insleurt. Hij was beter op de Noordpool gebleven.

35) Jarhead ***

Ik zou eigenlijk ook eens een lijstje moeten bijhouden met alle series die ik kijk, want toegegeven, ik ben ’n enorme seriejunkie. Niet Familie en aanverwanten, maar vooral dingen die de science fiction kant uitgaan, of, uiteraard, een groot antropologisch aspect hebben (Angela Montenegro is, naast Booth & Bones obviously, mijn grote heldin). De laatste in ’t rijtje is Kyle XY, een beetje ’n afkooksel van John Doe, maar duidelijk gericht op ’n jonger publiek. Dat terzijde, is de serie best aangenaam om te kijken.

Mijn Erasmusplaats is trouwens ook bekend: Cádiz. Zon, zee, en interessante vakken (hoop ik), wat kan een gemoedsrustzoekend mens als ik zich nog meer wensen? Beschouw die vraag maar als retorisch..

Dit bericht werd geplaatst in Cádiz, coole shizzle, eigenheid en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

