Nieuw volk.

De laatste twee kotgenoten zijn gearriveerd, twee Poolse meisjes waarvan de namen me reeds zijn ontglipt. Voor de rest was dit een erg rustige dag. Eens naar de Post geweest, ’n filmke gekeken, 25 minuten gewandeld naar een fietsenhandel die uiteindelijk toch geen geschikte tweedehands fietsen had. Weeral samen gekookt met de Drie Belgen (spaghetti toch wel deze keer) en ’n café con leche gedronken om de avond af te sluiten. De universiteit hier heeft trouwens zot veel (even een uitdrukking lenen) sporten in de aanbieding en windsurfen staat er toch wel niet tussen! Morgen wordt er bijgevolg langs de sportdienst gegaan om een tarjeta deportiva aan te schaffen en dan is ’t surfen geblazen. Yoga wordt ook overwogen door de deze en dan nog een danssoort of iets aerobic-achtigs erbij voor de conditie. En morgen ga ik ochtendzwemmen! Jaja, de sportieve kant van mezelf ziet het groots.

In de rij staan nog enkele boeken en films die ik tot mij heb genomen in afgelopen weken.

78) Harry Potter and the Goblet of Fire **(*)

79) Harry Potter and the Order of the Phoenix **(*)

80) Superbad ***

81) Sweeney Todd: the Demon Barber of Fleet Street ****

Amai, als er een hemel bestaat, dan is daar toch wel een cinema die non stop Burton films draait.

82) Enchanted ***

Heerlijk!

83) Big Fish ***(*)

Zelfde commentaar als bij 81.

34) J.K. Rowling – Harry Potter and the Deathly Hallows

Ik heb de hele reeks in het Engels gelezen en het krijgt van mij tussen ***(*) en ****, hoewel er een paar ** momenten bij zaten. Maar eindmening: who the f*ck is Harry Potter? (dat las ik alhier op een t-shirt)

35) Philip Pullman – Northern Lights

36) Philip Pullman – The Subtle Knife

En het derde boek heb ik tot op 150 pagina’s van het einde kunnen lezen, morgen of de dag daarna ga ik hier eens naar de bibliotheek om hopelijk te weten hoe deze toch wel sterke trilogie eindigt. Ook hier ga ik de beoordeling wat uitstellen. Ahora dormir en morgen ochtendzwemmen!

Dit bericht werd geplaatst in Cádiz, coole shizzle. Bookmark de permalink .

Een reactie op Nieuw volk.

  1. N zegt:

    Philip Pullman heeft me verslingerd gemaakt aan alternatieve dimensie-verhalen. Ik las hierna From A Buick 8 van Stephen King en dat was bang in dezelfde lijn!

Geef een reactie

