Blessed are the forgetful..

..for they shall have done with their stupidities too.

85) Paris, je t’aime **(*)

Heel wat minder goed dan ik eigenlijk had verwacht, de recensies lezend. Sommige fragmenten zijn sterker dan andere, maar dan nog.

86) The Notebook ****

‘The best love is the kind that awakens your soul and makes you reach for more, that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds, and that’s what you’ve given me.’ Allez, met zo’n quotes doorheen de film, daar kan mijn weekhartig hart (ahja) niet aan weerstaan.

87) Eternal Sunshine of the Spotless Mind *****

Aan iedereen die deze nog niet heeft gezien: GA NU ONMIDDELLIJK NAAR DE VIDEOTHEEK EN KIJK DIE!! (het feit dat ik twéé uitroeptekens erachter plaats, maakt wel duidelijk hoe simpelweg geweldig ik dit stukje kunst vind, ik had ‘em wel al gezien maar voor één of andere duistere reden -ik beschuldig de leprechauns- was het stukje informatie over zijn geweldigheid naar een verre en duistere uithoek van mijn geheugen verplaatst)

Pats, twee posts op één dag om mijn enkele dagen niet aanwezigheid goed te maken. Nee?

Dit bericht werd geplaatst in coole shizzle. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

