Cliffhanger.

Een uitgebreide post met vele foto’s staat er aan te komen in de zeer nabije komst, maar om de spanning te verhogen zal ik reeds enkele van de onderwerpen vrijgeven:

Processies onder mijn balkon
Aardappelgratin
Belgische frietjes
Witte steden
Roadtrip

Als dat er niet voor zorgt dat je op de punt van je stoel komt te zitten, weet ik het ook niet. Euhm.. ja. De dingen gaan hier nog altijd goed in Cádiz, het weer doet zijn uiterste best om z’n reputatie hoog te houden. Bovendien is er spannend nieuws te melden i.v.m. mijn bachelorstage, maar dat blijft voorlopig nog top secret. Of hoe ‘X-files’ al zijn invloed begint te krijgen.

Dit bericht werd geplaatst in Cádiz. Bookmark de permalink .

Een reactie op Cliffhanger.

  1. cd zegt:

    Als je ons maar niet te lang in het ongewisse laat, want ik zit al bijna voor mijn stoel.

Geef een reactie

