Ch-ch-changes.

Voor de alerte mensen onder ons: ik heb mijn sidebar ietwat aangepast.

Aangezien ik niet altijd de nodige tijd vind (kijk maar niet zo, er kruipt toch steeds minstens anderhalf tot twee uur in zo’n lange blogpost, het verkleinen van de foto’s en uploaden op foto-emmer en toestanden meegeteld), zoek ik mijn toevlucht tot Twitter. Twitwatte?

Het betekent kort gezegd dat ik hier heel wat regelmatigere updates ga geven over waar ik mee bezig ben, wat ik op dat moment denk, of mijn spaghetti aan het aanbranden is, enzoverder. Bloggen in het klein dus.

(nee, het is vooral niet om mijn eigen schuldgevoel omwille van het niet zo regelmatig als ik zou willen aanvullen van dit virtueel geval te verkleinen hoor)

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

2 reacties op Ch-ch-changes.

  1. cd zegt:

    Ik hoop toch op regelmatige blogpost. Het leest fijner. Twitter is wel goed, omdat we dan toch ergens een teken van leven opvangen.

  2. hivernale zegt:

    Dat is ook de bedoeling erachter..

Geef een reactie

