El Señor de los Anillos.

Ik besef nu pas dat deze middag één van mijn Spaanse klasgenoten ‘Namárië’ tegen me zei i.p.v. ‘Hasta luego’. Niet omdat ik niet meer wist wat het betekent, maar wel omdat het totaal niet in de situatie/context paste en ik niet had verwacht dat iemand hier afscheid van me zou nemen in het Quenya (buiten misschien die ene Duitse Erasmusstudente die helemaal te vinden was voor het idee van een marathon met de verlengde filmversies).

Zo’n vreemde en totaal onverwachte gebeurtenissen make me happy.

Dit bericht werd geplaatst in avonturier, Cádiz. Bookmark de permalink .

Een reactie op El Señor de los Anillos.

  1. ivo zegt:

    Hoi Leni,
    aangezien ik vermoed dat dit de enige manier is om even met je in contact te komen, toch even zeggen dat wij je het allerbeste wensen daar, zeker met de komende dagen.
    Ik ben er me van bewust dat deze reactie totaal niks met jouw quote te maken heeft, maar zoals gezegd, zie zo direkt geen andere manier om je te “bereiken”
    Dus het allerbeste van mij, tant christiane, en moest je intussen nog niks ven evy en Veerle gehoord hebben ook van hun uiteraard!

Geef een reactie

