Seen the light.

Ik barst van de ideeën en plannen dit jaar. Negatief is dat het concentreren op mijn ‘Textos dramáticos y Espectáculo’ extra inspanning vergt, maar het positieve is dan weer dat ik op dit moment een soort innerlijke gemoedsrust voel die ik in enkele jaren niet heb gekend.

Dat overbekende licht aan het einde van (studiekeuze)tunnel laat zich dan toch eindelijk zien.

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

3 reacties op Seen the light.

  1. Ruth zegt:

    Zin om gedetailleerd over dat licht te praten? Ik zit zelf ook met studiekeuze-dilemma’s, misschien dat jouw geweldige plan mij wel op ideeën brengt!

  2. hivernale zegt:

    Ik deel gaarne het licht met allen!

  3. DD zegt:

    Zijt ge daar ook al getuige van jehova geworden?

    Of is dat dan een nieuwe versie van groene energie?

Geef een reactie

