Nagel op de kop.

Het woord van de week volgens Taallink:

“Keuzestress

De moderne mens lijdt aan keuzestress. Door het overaanbod van mogelijkheden van vaste denkkaders en tradities is het nu veel complexer dan vroeger om keuzes te maken. Dat kan leiden tot verwarring en verlamming. Zo zou het bijvoorbeeld makkelijker kiezen zijn tussen vijf soorten chocolade dan tussen vijfentwintig soorten. In het eerste geval kopen mensen sneller en zijn ze achteraf tevredener over hun keuze.”

Voeg daar nog een gemiddelde van drie paniekaanvallen per week, gedachtenkronkels die zelfs ik absurd vind en een neiging tot overdrijven en voilà: mijn huidige geestelijke toestand.

Vorige week vond trouwens de Nacht van de Geschiedenis plaats, o.a. in Huis Baeyens. ’t Verslag volgt, maar volgende foto kan ik gewoon niet langer voor mezelf houden. Zie ook mijn bril! En hoe mijn haren veel korter lijken dan ze eigenlijk zijn!

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nagel op de kop.

  1. HK zegt:

    Met deze outfit kan je kiezen welke prins je aan de haak slaat,met of zonder wit paard.
    Grt, van prins met bruin paard.

  2. Pingback: Gezocht « hivernale

Geef een reactie

