Moscou verovert Hollywood.

Maar zie ne keer hoe wijs! Aanrijding in Moscou staat tussen al die Amerikaanse films op de site van Apple! ’t Wordt dus dringend tijd dat ik ‘em zelf ga kijken.

In ander filmgerelateerd nieuws: eergisteren was Love Actually te zien op die ene zender. ‘k Had er in feite niet al te veel van verwacht, om niet te zeggen dat ik al een boek naast me had liggen met de intentie na het eerste kwartier daar in verder te lezen. Maar damn! Zo’n schitterende feelgood movie, zoals ze er te weinig maken. Een heruitvinding van de romantische komedie! Zo kan ik nog wel een tijdje op mijn meest lyrische doorgaan, maar de zon schijnt en ik ga zo wat in de tuin zitten, maar laat het niettemin geweten zijn dat ik ’t echt een aangename verrassing vond. Vooral die scène, waarin Sam uitlegt waarom hij zich zo slecht voelt. Maar ook the real agony of unrequited love:

Of die scène in de luchthaven, bleiten dat ik deed.

Ja, ik geef het toe. Soms ben ik een echt wijf.

Dit bericht werd geplaatst in coole shizzle. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

