Again

(Fantasy) lezen is veruit (voor mij dan toch) de meest werkende vorm van escapisme, waar ik me tijdens deze paasvakantie dan ook gretig in heb verloren. En ’t stemmetje in mijn hoofd dat me vertelt dat ik moet studeren, niet alles uitstellen, er iets van maken? Dat is immer aanwezig, maar de laatste zes jaar klinkt het nogal monotoon en is het eenvoudiger om het geruis te negeren. Ook tijdens de twee weken: stage, Museum van de Natuurwetenschappen (wat een wicked gebouw), lopen (gisteren 30′ met 1′ wandelen, hell yeah), kReon van Theater Zuidpool, verjaardagsfeesje met gezellige mensen, in de zon zitten (gecombineerd met het lezen), folkbal (zo geweldig: over anderhalve week opnieuw), Dollhouse. (today) Uitgebreidheid is not my middle name.

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

3 reacties op Again

  1. Ruth zegt:

    Was kReon een beetje goed? Ik ken mensen die tijdens de pauze zijn buiten gegaan… (iets wat ik zelf weiger te doen, je betaalt er toch voor en misschien wordt het na de pauze plots wel goed?!)

  2. cd zegt:

    and i’m a doll.

  3. hivernale zegt:

    Op zich viel het stuk goed mee, hoewel ’t bij momenten erg bevreemdend was. Om te kunnen volgen moest je bovendien wel ’n beetje kennis hebben van de hele Thebe-cyclus.
    Daar volledig los van had ik de twee jongemannen die schuinachter me zaten en om de minuut nét iets te luid ‘what the faaaaaack’ zeiden ’n mep willen verkopen. Of toch op z’n minst de grond in boren met mijn blik.

Geef een reactie

