Over het Leven.

In twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do, than by the ones you did do. So throw off the bow lines, sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. -Mark Twain

Want hoewel ik vaak klaag en me meer dan eens afvraag waarom ik besta en alle gedachte-uitbreidingen van dien, op momenten als deze, dagen als deze, dan borrel ik van energie en enthousiasme, dan kan ik wel iedereen die ik tegenkom een knuffel geven, dan lukt het me om mijn pessimistische en misantropische alterego in een verre hoek van mijn hoofd op te sluiten, dan kan ik spontaan in zingen uitbarsten (en dat doe ik dan soms ook, oeps..).

Ja, op dagen als deze, dan hou ik oprecht (en met heel mijn hart) van het leven.

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

Een reactie op Over het Leven.

  1. HK zegt:

    Hallo,probeer dat gevoel vast te houden voor de rest van je leven .
    (probeer dat spontaan zingen te onderdrukken).
    Grt,HK

Geef een reactie

