Poelifinario

Hoort u het ook? Het geruis in het struikgewas bedoel ik. Daar komt iemand deze richting uit gewandeld.  Het lijkt wel of.. ik herken het silhouet, maar ik kan het niet thuisbrengen.

(Wilt u graag weten hoe dit afloopt? Ik ook! Een nieuw jaar, maar zonder uitgesproken voornemens. Een nieuw jaar, waarin ik mijn herontdekte liefde voor het schrijven wat meer ga uitbuiten en u het gecummuleerde stof van maanden in een oogwenk ga laten vergeten! U merkt het, als mijn huidige studierichting niet lukt kan ik nog altijd in de reclame gaan. I’ll be back zei Arnie, maar in zijn geval zal ’t niet waar zijn.)

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

2 reacties op Poelifinario

  1. Ruth zegt:

    Hoera! En, update gevraagd: wat is je huidige studierichting?

  2. hivernale zegt:

    Ik ben nog mijn thesis aan het schrijven en ben ondertussen begonnen aan de Specifieke Lerarenopleiding, kwestie bezig te blijven :D.

Geef een reactie

