En we lijsten.

Waar ik gelukkig van word:

  • de geur van versgebakken (meergranen)brood
  • de kleur van aardbeien in mijn frigo/maag
  • de DVD van The Fall die ik vandaag kocht
  • het dragen van kleedjes (verre van uitzonderlijk in mijn geval, maar toch)
  • koffie
  • het groen overal
  • het lied Lente in Laren/Jane’s boots van Naragonia (en hoe jij hebt die cd niet, schaam u!)
  • mijn heerlijk geurende Origanum Vulgare
  • op de vensterbank zitten en nog maar eens beseffen dat het uitzicht vanuit m’n kamer geweldig is (ze zijn in ’t MAS precies vergeten de lichten uit te doen)
  • zonneschijn (ik was ’n zonnepaneel in een vorig leven en durf potvolkoffie te klagen dat het te warm is)
  • op de gang naast het open raam staan terwijl de pijpenstelen alle kanten opvliegen

Life ain’t too shabby at times.

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

Een reactie op En we lijsten.

  1. Ruth zegt:

    Ik wilde eerst uitroepen van “Kunt gij het MAS vanuit de Limburg zien?” en toen besefte ik dat dat wel een heel stomme uitroep zou zijn. Ahem, kuch, schraap, als jij een vrouwelijke conciërge met krulletjes hebt, dan denk ik dat ik (nu mijn hersens weer werken) weet waar jij op kot zit!

Geef een reactie

