Over inspiratie

Inspiratie met hopen. In het notitieboek dat ik overal meesleur staat al een lijst met zeker 15 mogelijke onderwerpen voor een blogpost, en dan hebben we het nog niet gehad over de ideeën voor korte verhalen en ook lange. Waarom ik dan niet schrijf? Flauwe excuses zoals te veel werk voor school, de hobby’s (waar ik dringend over moet vertellen, en we zitten aan 16) die veel tijd in beslag nemen, de boeken die ik wil lezen en films die ik wil zien (de enige nieuwjaarsresoluties die ik in mijn hoofd heb gemaakt: minstens 52 boeken lezen en 104 films kijken), afgeleid worden door geweldige series, redelijke series en ronduit slechte series (waar ik er al een deel van heb geschrapt, en ook al vind ik de serie in kwestie niet goed doet het toch altijd een beetje pijn om er afscheid van te nemen).

Maar niet langer! Volgende week is het namelijk wijvenweek in de blogosfeer (kijk, ik ken fancy termen!) en ik ga er aan meedoen, in de hoop dat als ik eenmaal een routine in ’t schrijven heb ik dat ook terug vaker ga doen. Dat is bij deze dan mijn maartresolutie: schrijven tot mijn vingers blauw zien van de inkt! Of eerder: tot de letters van mijn keyboard vervaagd zijn. Yes, we can!

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

