#Wijvenweek: wat was dat nu weer met die gieter?

Ik zit al een half uuur naar dit scherm te staren, me afvragend op welke eigenschap van mezelf ik trots ben. Dat half uur komt vooral doordat de compuer thuis op mijn kamer (kwestie spcifiek te zijn) nogal wat tijd nodig heeft om wakker te worden. Als ik ‘em opstart ga ik eerst terug naar beneden om een koffie te halen, nog wat door de reclame te bladeren en als ik er zin in heb het antwoord op het universum te bedenken. Met ’n beetje geluk is de computer volledig opgestart als ik  terug bovenkom. Daarbij komt dat het toetsenbord dat aangesloten is stroef typt (en zeker in vergelijking met mijn laptop). Het punt wat ik eigenlijk wou maken? Gelukkig dat er morgen nog een inhaaldag is bij #wijvenweek, en dat ik die post op Ginerva (hoezo hebben jouw elektronische toestellen geen naam?) kan typen.

Dit bericht werd geplaatst in wijvenweek. Bookmark de permalink .

Een reactie op #Wijvenweek: wat was dat nu weer met die gieter?

  1. Pingback: #Wijvenweek: wat was dat nu weer met die gieter? | Wijvenblogs

Geef een reactie

