Teken van leven

Amai, wat een stof dat hier op deze blog ligt. Nochtans gebeurt er regelmatig iets waarvan ik denk ‘potverdikke, dat is ideaal om een blogpost over te schrijven’. Of ga ik voor een week naar Londen waar ik allerlei avonturen beleef, wat een heleboel schrijfmateriaal oplevert, maar blijft het hier evengoed stil. Ik zou vol vertrouwen ‘Niet langer!’ kunnen zeggen met mijn spreekwoordelijke pen reeds in mijn handen, maar dat ga ik niet doen. Betekent dat mijn volgende post weer maanden op zich gaat laten wachten? Neen, of dat is toch niet de bedoeling, maar door niks te beloven leg ik geen druk op mezelf en voel ik me naderhand ook niet schuldig als ik dan toch niks post. Voordat we gaan verdwalen in mijn beweegredenen, hier een foto van mijn Londens avontuur, en misschien tot vlug?

image

Helemaal mee eens!

Dit bericht werd geplaatst in avonturier, eigenheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

