New tidings

Zo, de blog is in een nieuw kleedje gestoken! In de zijbalk kan je nu ook mijn tweets zien verschijnen.

Mijn thesis is (eindelijk) afgeraakt en ingediend, dus vanaf nu mag je hier wat meer geschrijf verwachten aangezien ik me nu niet meer schuldig hoef te voelen als ik niet mijn volle aandacht aan mijn thesis besteedt (yep, that’s how my brain works). Ik moet die thesis wel nog gaan verdedigen, dus qua uitslag heb ik nog geen flauw idee. Dat houdt me natuurlijk ook nog bezig, maar het meeste gewicht is toch al van mijn schouders gevallen. Het feit dat ik al iets heb kunnen afmaken en indienen heeft al een groot verschil gemaakt. Ik heb nooit beseft hoe zwaar dat eigenlijk op me woog totdat nu dat gewicht is verdwenen. In ieder geval, ik heb vanalles te vertellen en zoveel plannen voor de toekomst en zoveel ideeën in mijn hoofd dat het hier wel eens een ware overrompeling kan worden! Oké, dat is misschien overdreven. Om het goed te maken verlaat ik jullie met deze foto van Wickie (wie anders) die een stukje ging zwemmen tijdens onze wandeling gisteren.

imageEDIT: ik heb net gezien dat dit blogthema woorden doet splitsen i.p.v. gewoon naar de volgende regel te verplaatsen en dat is vreselijk irritant en als ik niet vind hoe ik dat kan veranderen, gaat er hier nog een ander thema tevoorschijn komen. Stay tuned!

EDIT 2: het nieuwe nieuwe blogthema ziet er goed uit, behalve dat het twee verschillende fonts door elkaar gebruikt en als ik nu ergens niet tegen kan.. De saga is nog niet afgelopen!

EDIT 3: oké, deze wordt het! De header is trouwens een foto die ik zelf in Cádiz heb genomen. Oh de zalige tijden daar.

Dit bericht werd geplaatst in eigenheid, Wickie de Viking. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

