Gezien in 2013

Naast boeken lezen heb ik natuurlijk ook films gekeken. Geen 100, het aantal wat ik me had voorgenomen, maar toch genoeg om mijn cinefiele kantje tevreden te stellen. Hoeveel dan? *tromgeroffel voor de tweede keer vandaag* Ik heb 73 films en 3 comedy shows gekeken! Tussen die 73 films zit een paar keer dezelfde, of een film die ik al eens een ander jaar had gezien. Zoals How To Train Your Dragon, mijn absolute feel-good film van het moment. Volgend jaar in juni komt het vervolg ervan in de cinema, mijn ticket is al gereserveerd (niet echt natuurlijk, dat heet overdrijven, goeiemorgen ook voor jou niet aandachtige lezer)! Hier zijn de films dan, mét rating en de datum wanneer ik ze heb gezien.

filmsin2013

Dit bericht werd geplaatst in cinefiel, coole shizzle, eigenheid. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

